تور مالزی

ساخت وبلاگ

کاروانسرای اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا از زیباترین جاذبه های توریستی تور کوش آداسی آذر 94است که در سال 1618 از سوي صدر اعظم محمد پاشا بنا شد. در داخل قلعه مسجدی وجود دارد که در همان سال توسط صدر اعظم اوکوز محمد پاشا ساخته شد. این کاروانسرا بنای اصلی کوش آداسی می باشد و دردیواره های بیرونی سوراخ های توپی وجود دارد که به دلیل دفاع از شهر در مقابل دزدان دریایی ساخته شدند. این کاروانسرا از بناهایی است که در آن می‌توان معماری دوران عثمانی را بوضوح مشاهده کرد.

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

کاروانسرا اوکوز محمد پاشا کوش آداسی

 

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

 

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی زمستان 94می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

داخل مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی , , نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 20:09

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی آذر 94می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

اتاق هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

 

 

هتل سه ستاره سی ویو . این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها با چوب کف پوش شده و دارای امکانات مینی بار، حمام، بالکن رو به دریا هستند. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 2 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. هتل هم مجهز به استخر سرباز و هم سر پوشیده است و مهمانان تور کوش آداسی 94می توانند با ماساژ و حمام ترکی به ریلکسیشن برسند.

 

آدرس: Türkmen Mah. Turgut Özal Blv. No:91 Çevreyolu Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

استخر سرباز، پینگ پونگ، سونا، حمام ترکی، زمین بازی، بار، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل، آسانسور، فکس، کپی، اتوکشی، لاندری، خدمات گردشگری.

 

 

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

 هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

اتاق هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

استخر هتل سی ویو سوییت کوش آداسی

 

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : هتل های سه ستاره کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی , , نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 20:02

هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل نووتل سانیان پکن

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

 

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های پکن چین,هتل های خوب چین,هتل های لوکس چین,معرفی هتل های پکن چین, نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 19:58

کلیسای کغارت ارمنستان

کلیسای کغارت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان در ساحل شرقی رودخانه ی آزاد قرار گرفته است. این کلیسا در بالای کوهی واقع شده و در دو فاصله زمانی مختلف ساخته و دارای دو قسمت اصلی بیرونی و درونی است. در اوایل قرن سیزدهم این منطقه از املاک شخصی خاندان زاکریان بوده است که در سال 1215 کلیسای بیرونی را ساختند، در سال های بعد خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری کرده و تصمیم به ساخت کلیسای درونی در این ملک گرفته شد. کلیسای درونی از تراش صخره ایجاد شده و پس از 10 سال در اواخر قرن سیزدهم ساخت آن تکمیل شد.

در تور ارمنستان آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید.

کغارت یک نوع نیزه است که یک پایه ی چوبی دارد و بر سر آن یک آهن تیز تخت قرار دارد. این نیزه که مربوط به صلیب کشیدن حضرت عیسی است برای مسیحیان مقدس می باشد و در اواسط قرن سیزدهم به این منطقه آورده شده است. مسافران تور ارمنستان می توانند با بازدید از این کلیسا و چشمه معروف داخل آن با آداب مسیحیان آشنا شده و از طعم نان گردویی و مربای گردو که در این منطقه به فروش می رسد لذت ببرند.

در تور ارمنستان دی 94 از این جاذبه دیدن کنید.


 

 کلیسای کغارت ارمنستان

 

پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2/5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0/5 هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این پارک دیدنی دیدن کنند.در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت 120 نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

 

پارک دنیای آب ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های دیدنی ارمنستان ,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان , , نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 19:48

هتل سوترن کلاب گوانجو

هتل سوترن کلاب یکی از هتل های 5 چین می باشد. این هتل در شهر گوانجو احداث شده است. هتل سوترن کلاب مجموعا از 72 اتاق برای پذیرایی از میهمانان برخوردار است. از امکانات ویژه ای که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است می توان از فروشگاه های متعدد، صرافی، سالن کنفرانس، خدمات زیبایی نام برد.

هتل سوترن کلاب گوانجو

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به تنیس، پرتاب دارت، دوچرخه سواری، پینگ پنگ، پذیرش 24 ساعته، تهویه، گرمایش، باغ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و کنفرانس، فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، استخر، کاریوکی، رستوران ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل زلانگ گوانجو

هتل زلانگ یکی از هتل های 3 ستاره چین می باشد و در شهر گوانجو قرار گرفته است. این هتل به محل هایی از جمله بازار کامپیوتر و مجموعه ورزشی نزدیک می باشد. همچنین در فاصله 6 دقیقه ای از آن ایستگاه راه آهن و در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی این شهر واقع شده است. از همه مهمتر فاصله نمایشگاه پاژو با این هتل 10 دقیقه می باشد و میهمانان تور چین می توانند به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشند.

هتل زلانگ گوانجو

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، پذیرش 24 ساعته، تهویه، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور چین اشاره نمود.


هتل پازو گوانجو

هتل پازو یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو قرار دارد. این هتل مجموعا از 147 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود چندین فروشگاه در آن برای دسترسی میهمانان تور چین می باشد.

هتل پازو گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، صرافی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان ویژخ میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : بهترین هتل های گوانجو چین,هتل های خوب گوانجو چین,معرفی هتل های گوانجو چین,معروف ترین هتل های گوانجو چین, نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 93 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 19:42

هتل 3 ستاره پارک در 400 متری میدان جمهموری ایروان واقع شده و ساختمان دو طبقه آن دارای 10 اتاق راحت و دنج است که مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل ارزان اقامت خوبی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، دمپایی، سشوار  هستند. اپرا و تئاتر ارمنستان در 600 متری و فرودگاه بین المللی ارمنستان در 10 کیلومتری این هتل است.

در تور ارمنستان زمستان 94 در این هتل اقامت کنید

آدرس: 28 E.Koghbatsi street Yerevan,armenia, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پارک ایروان ارمنستان

اجاره دوچرخه، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، سیستم تهویه.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان ارمنستان

 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

 

در تور ارمنستان تعطیلات آذر 94  در این هتل زیبا اقامت کنید . هتل سه ستاره اس دی ایروان ارمنستان در 300 متری ایستگاه قطار قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی 17 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل دارای 15 اتاق است که همه اتاق های آن دارای دکوراسیونی کلاسیک، مینی بار، حمام، تلویزیون و ... می باشند. از نظر دسترسی به جاذبه های توریستی، این هتل 3 دقیقه تا مجسمه ساسونتسی داویت فاصله دارد و میدان جمهوری در 3 کیلومتری آن است. مسافران تور ارمنستان می توانند با اقامت در این هتل لحظات خوشی داشته باشند. 

 

 

 

امکانات هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، بار، صبحانه در هتل، فروشگاه، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و ...

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان 

 

هتل اس دی ایروان ارمنستان

 

تور مالزی...
ما را در سایت تور مالزی دنبال می کنید

برچسب : هتل های ارمنستان ,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان , , نویسنده : یوسفی netmalaysia بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت: 19:30